معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی  در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان خبر داد.

محمدمهدی مقدس‌زاده  اظهار کرد: حریق در یکی از سوله‌های این شهرک صنعتی ساعت ۱۱:۱۰ به سازمان آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد و بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی به همراه هشت دستگاه خودرو اطفائیه فوق سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

مقدس‌زاده با بیان اینکه حدود ۲۵ آتش‌نشان برای امدادرسانی در این مأموریت حضور داشتند، افزود: مرکز آتش‌نشانی شاهین‌شهر در محل حادثه حضور پیدا کرده و اقدامات لازم برای اطفای سریع حریق توسط آن‌ها انجام شده بود. معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: طی این حادثه حدود ۲۰ متر از یکی از سوله‌های کارخانه فوم قائم در بخش انبار مواد اولیه دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی ادامه داد: محل حادثه پاک‌سازی شد تا از سرایت حریق به سایر نقاط پیشگیری شود.

 اطلاعیه رسمی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک درباره اطلاع‌رسانی نادرست حادثه آتش‌سوزی ۳۰ مردادماه

در اطلاعیه رسمی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک درباره حادثه آتش‌سوزی کارخانه حایر فام قائم آمده است:
«صبح روز دوشنبه سی‌ام مرداد ماه ۱۴۰۲، در یکی از سوله‌های شرکت حایرفام قائم واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان حادثه آتش‌سوزی محدودی اتفاق افتاد که بلافاصله با حضور نیرو‌های خدوم آتش‌نشانی اصفهان و شاهین‌شهر عملیات اطفای حریق انجام شد.

لازم به ذکر است آتش‌سوزی مذکور در یکی از سوله‌های شرکت حایرفام قائم که یک کارخانه تولید فوم‌های صنعتی و بسته‌بندی، تولید بلوک‌های سقفی و دیوار‌های پیش‌ساخته است رخ داده و اساساً این شرکت در زمره تولید کنندگان لوازم خانگی قرار ندارد. اما به دلیل گستردگی فعالیت گروه انتخاب الکترونیک و وجود مجموعه‌های متعدد این گروه در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان، متأسفانه برخی رسانه‌ها به دلیل شتاب و عجله در اطلاع‌رسانی سریع خبر، دچار اشتباه شده و با انتشار تصاویر و ویدئو‌های نادرست این حادثه را به گروه انتخاب الکترونیک و برند اسنوا ارتباط دادند که بعضاً نیز از اخبار قدیمی در فضای مجازی کپی‌برداری شده است.

با این وجود گروه صنعتی انتخاب ضمن تشکر و قدردانی از مرکز آتش‌نشانی شاهین‌شهر و اصفهان اعلام می‌دارد، خطوط تولید این مجموعه بزرگ صنعتی هیچ‌گونه اختلال یا توقفی در فرایند‌های تولید و توزیع نداشته و تمام خطوط کماکان با ظرفیت کامل، فعال و مشغول به کار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.